12/30/2021

2021 BİTERKEN ; EN İYİLER, BLOG APARTMANINDA OLUP BİTENLER



Bir yıl daha geride kalıyor. Takvimler saymaya yeniden başlayacak. Blogumda istikrarlı 2.sene doluyor ve bu yayını yeniden paylaşabiliyorum. Bu içerikte daha nice paylaşımlara blogcum.


Bu sene66 içerik paylaşmışım ve bu paylaşım ile 67'de seneyi kapatıyorum :)  Paylaştığım içeriklerin çoğunu sevip, beğendim. Geriye dönüp bakınca "neden yazmışım bunu" hiç demedim :) İzlediklerim ve okuduklarım arasından tek tük memnun kalmadığım olsa da genelinde bir hoşnutluk söz konusu. Ve işte Vakt-i Dem'in listesi :)



⭐2021'İN EN İYİLERİ⭐


📚ROMAN

HAYVAN ÇİFTLİĞİ

KUYRUKLUYILDIZ ALTINDA BİR İZDİVAÇ

PARİS VE LONDRA'DA BEŞ PARASIZ



📚ÖYKÜ

BIRLSTONE FACİASI & VANDALLAR

BİLİNMEYEN BİR KADININ MEKTUBU



📚FARKLI TÜRLER

CAHİL HOCA



🎬DİZİ

AND THEN THERE WERE NONE

MY MISTER

YARGI



🎬FİLM

CONTRATIEMPO

PREDESTINATION

MIRAGE



🎥ANİMASYON

ATEŞBÖCEKLERİNİN MEZARI

DÜNYANIN BU KÖŞESİNDE

VIOLET EVERGARDEN ; THE MOVIE



🎥BELGESEL

CONNECTED ; the hidden science of everything

BLACK HOLE APOCALYPSE

TINY WORLD


*Üzerlerine tıklayarak ilgili konuya erişebilirsiniz*



BLOG KOMŞULARIM ;

Blog komşularımdan yine pek çok güzel, keyifli ve bilgilendirici paylaşımlar okudum. Birkaç tanesini de aşağıdaki linklere bırakıyorum. Üzerlerine tıklayıp , ilgili sayfaya gidebilirsiniz.


Ağaç Ev Sohbetleri yine tam gaz devam ediyordu bu sene. Paylaşım hususunda her ne kadar verimli bir katılım sağlayamasam da yapılan paylaşımlara yorum olarak muhakkak iştirak ettim. Bir nevi sohbetlerin bencesi'ni yazmış sayılırım :) Kelime oyunu da devam ediyordu yine.



Mavi Lale'den ( bkz) tarafından her ay bir yazar ve oyuncu etkinliği Okurix (bkz) tarafından blogları canlandırma projesi etkinliği başlatıldı ve takip ettiğim bloglardan da bu etkinliklere katılımlar  oldu. İçim pek bi gitse de bu etkinliklere, sabırsız ve düzensiz bünyem yüzünden okumakla yetinebildim sadece.



MEHTAP'S BLOG - Çil yavrusu

BEN, ANDROMEDA - Çestite Baba Marta

YÜREĞİMİN İKLİMİ - Hıdrellez yapılması gerekenler

ZEUGMA - Guguk kuşu kurnazlığı

SADEVEDERİN - Anneanne

SAKLI CENNETİM - Kış üşütür

HAYAT40TANSONRA - Fotoğrafçılık, pratik bilgiler

CAMGÜZELİ - Kendi dıy'ımızı kendimiz yapardık

GİZLİ ÖZNE- Hükümsüzdür

ENTLOVİN - Mükemmel ay fotoğrafları nasıl çekilir


29 yorum:

  1. Aaaa çok teşekkür ediyorum, listede blogumu ve yazımı görmek çok mutlu etti beni.Aynı sizin gibi katılmayı çok istiyorum ama düzenli katılamıyorum ben de.Yine de bütün arkadaşların blogları gerçekten çok güzel paylaşımlarla dolu.Önümuzdeki yıla herkese mutluluklar ve sağlık getirsin diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim:) Blogların ortak faaliyetlerine daha fazla katılabiliriz umarım diyelim bu sene için.Hepimiz için güzel bir yıl olsun.

      Sil
  2. Violet Evergarden Movie' yi izledim az önce. Çok güzeldi, doğrudan bunu da izleyebilirmişim dizisi yerine. :) Ateşböceklerinin Mezarı da duygusaldır. Yılı güzel geçirmişsin, paylaşımların iyiydi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) dizi olmasa eksik kalan kısımlar olurdu ama, hem dizisi de azıcık bölümlü:) Teşekkür ederim.

      Sil
  3. İnşallah, hepimiz için verimli bir yıl olur:)


    Ateşböceklerinin mezarı tam da dediğiniz gibi.Bitirdikten sonra bir müddet kalakalmıştım öyle:(

    YanıtlaSil
  4. Hayvan Çiftliği, And Then There Were, bunlar gerçekten çok iyi. Diğerlerini bilmiyorum. 67 gönderi çok iyi, baya verimli geçirmişsiniz demek ki. Yeni sene inşallah hepimiz adına çok daha iyi bir yıl olur, yeni yılınızı kutlarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Hepimiz için güzel ve sağlıklı bir yıl olsun.

      Sil
  5. Blogunda tavsiye ettiğin yazım için sağol güzelim. Daha nice güzel yıllarımız olsun bloglarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) bloglarımızda nice yıllara:)

      Sil
  6. aah uzun bir süredir burada değildim, böyle bir yazı paylaşman benim için çok çok iyi olduuu. tüm yazdıklarına bakamayacağımdan en azından en'lerine bi' göz atabilirim, teşekkürlerr :) ayrıca epey verimli bir sene olmuş gibii, umarım önümüzdeki yıl da aynı hatta daha da iyi geçeerr :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniden hoşgeldiniz öyleyse:) Teşekkür ederim, inşallah hepimiz için verimli bir yıl olsun.

      Sil
  7. 67 çok iyi bir rakam ve her biri keyifle okuduğum yazılar:) Yeni yılda da birçok güzel yazılarınız olacaktır eminim:) Ayrıca sayfanızda blog ismimi görmekten çok mutlu oldum, teşekkür ederim:)

    Yeni yılınız şimdiden kutlu olsun, saygılarımlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Güzel ve sağlıklı bir yıl diliyorum hepimiz için.Benden de saygılar...

      Sil
  8. Dolu dolu 2 sene bloğunuzda çok güzel gerçekten, bize de yer vermeniz çok hoş, çok teşekkür ederim :) bulutlara da bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pofuduk pofuduk, ben de seviyorum :) Rica ederim.

      Sil
  9. Çiçeklere, kelebeklere vurgun yanınla diğer blogunu da unutmayalım. İyi ki açmışsın blogunu, iyi ki yazıyorsun. Tüm yazılarını ilgiyle okuyorum sevgili Vakt-i Dem. Listende yer verdiğin için teşekkür ediyorum. Çok naziksin:) Guguk Kuşu Kurnazlığı benim de en beğendiğim yazıların arasındadır. Çiçeklerin yanı sıra belgesel sever yanımız da örtüşüyordu bu anlamda;) Sevgiler bıraktım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Diğer blog 1 ocak akşamı ile yayına başlayacak, günlerdir hazırlık yapıyorum,bu denli zor olacağını hiç hayal etmemiştim.Misal kelebeğin kanadında ki yek bir çizgi ya da benek değişince , kelebeğin adı anında değişiyor:) Hepi topu birkaç mavi kelebek resmim için günlerdir kelebek arşiv resimlerini karıştırıyorum.2-3 gün arayla peşpeşe yapacağım paylaşımları kısmetse:) Tabi orası,bura gibi süreklilik arz edemez ama yapabildiğim ölçüde , kayıt altında olsun düsturuyla yapacağım :)

      Sizden ilham aldığımı da söylemeden geçmek istemiyorum :) Blogunuzda paylaştığınız ağaç,bitki, hayvan vs. 'yi tanıyıp biliyor oluşunuz, bi "ha gayret" dedirtti bana.Fazlasıyla şey öğreniyorum velhasıl sizden, teşekkür ederim :)

      Bloggerlar olarak birbirimizi olumlu manada besleyip büyütmeye devam edebiliriz umarım.Benden de sevgiler :)

      Sil
    2. Diğer blogu açarken ''ha gayret'' demene bir nebze olsun vesile olduğum için çok sevindim. İyi ki öyle olmuş. O blogun bulunmaz cevher gibi. Hiç bilmediğim çiçekler, kelebekler ile şahane:)

      Sil
  10. Aa... blogunda beni gördüm sanki;) Bana da yer vermen çok sevindim.Bu sene ben de bayağı okudum izledim ama enleri yapmak aklıma gelmedi.
    Yeni yıl güzelliklerle gelsin inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim:) Geçen sene böylesi bir liste yapmak ve mümkünse 3'den fazla olmasın diyerek başladığım işin getirisi bu en'ler .İyi oluyor sanki :) Hepimize inşallah

      Sil
  11. Çok uzun zamandır buralarda yokken kendimi yazınızda görmek çok iyi hissettirdi. :) teşekkür ederim ♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 senedir taslakta bekliyor bu paylaşım:) zamanla şekil aldı ve sonunda tamamlandı. Okuduklarımı bulmak zor olmasın diye( geçen sene hazırlıksız başladığım için zorlamıştı biraz) notlar tuttum.İyi hissettiriyor olmasına sevindim :) Rica ederim.

      Sil
  12. Bilgilendirme için çok teşekkürler. Mutlu yıllar:) Keşke listede benim bloğum da olsaydı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip ettiğim bloglardan pek çok şey öğreniyorum.Sizin blogunuzda onlardan biri.Daha nice yıllarda ve paylaşımlarda bulunup, listeleri çoğaltacağımıza inanıyorum.Güzel ve sağlıklı bir yıl diliyor ve teşekkür ediyorum :)

      Sil
  13. Dolu dolu bir yıl geçirmişsin. Bir yılda 67 nitelikli paylaşım harika, tıpkı sıraladığın listedekiler gibi. Gerçekten tebrik ederim. Beğendiğin bloglar ve üretimleri konusumda da genel olarak hem fikiriz. Daha güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle 🤗🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , hep birlikte inşallah 😊

      Sil
  14. eveeet geçen sene de seni okumak yine keyifliydi, biliyon, anlatım tarzını, dilini, yani iyimser ve yumuşak buluyorum dilini, çok seviyorum, doğa merakını da, bunun dışında bu sene yaptıklarından en çook anime, belgesel ve filmleri sevdim :) eveet bol bol yılsonu değerlendirmeleri yazcaz işallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)

      Evet, öyle görünüyor:) pek çok blogda listeler sıralanmaya başladı.Daha çok seneler yazalım inşallah:)

      Sil