1/07/2022

HAYATTAN KISA NOTLAR 3

 


Merhaba blogcum, görüşmeyeli sene oldu, nasılsın :)

 

Bu bayat cümleyi yazdığıma göre devam edebilirim :) Seni böyle 2021 yazısı ile görüyor olmak canımı pekâla sıkıyor olduğundan, her ne kadar " şunu paylaşmalıyım " dediğim bir husus olmasa da iki lafın belini kırar ve böylece 2022'ye geçmiş olduğunu yazıyla sana teyit etmiş olurum dedim blogcum.


Dünkü güneşli ve güzel havadan sonra kasvetli ve yağmur beklentili hava ile gözlerimizi açtık güne.İki güneş gördük hafta sonu şöyle yaparız diye ailecek konuşurken, hafta sonundan biri içinde yağmur görünüyor. Hoş , dünkü hastane önünde alıp başını gitmiş olan covid testi kuyruğundan sonra hafta sonu planları hususunda pek bi cengaver görünüyoruz zira en nidalısından aboooovvv ve amaaaannn karışımlı tepkiler vermiştik. Anne-baba 3.aşıyı oldu, ben de pek uzatmasam iyi olacak gibi hisler ve düşünceler altına girdim.


Şu aralar bol bol kitap okuyorum. Bir de yeni açılmış bir ilçe kütüphanesi ve yepisyeni, hiç okunmamış kitaplar var ki, burası pek bi etkili oluyor. Büyükşehirin kütüphanesi de var bir de. Baya faydasını görüyorum artan kitap fiyatları karşısında buraların. Dune ikisinde de yok ama şimdilik :( Okuduklarım ve okumaya aldıklarım bitsin topluca paylaşacağım zira tek tek kitap bahsetme olayını biraz rafa kaldırma niyetindeyim. Çok istisnai bir kitap olursa ancak o zaman. Yakın zamanda 1000kitap üzerinden vaktidem adında bir hesap açmıştım şurada . Hepsi kayıt altında duruyor diye hoş gelmişti. Okudum ve okuyorum diye not tutuyorum orada.


Bad and Crazy ( kdrama) güncel takip ettiğim dizi. Polis olan esas adam aynı zamanda çok garip :) bir yandan onun garipliği bir yandan polisiye tarafı ile fena gitmiyor şimdilik .


Diğer blogumda paylaşımlar yapmaya başladım ( hani şu yandaki kutucuklardan birinde görünen :)  ) Çok fazla görsel bakmaktan bir miktar gözler error vermeye başladı gibi gibi.


En son Matrix resurractions izleyip uçamayan neo'ya güldüm, hatta sevgili Bir Yıldız'ın Hikayesi blogunda dediğim gibi, acı acı güldüm:) Matrix olmayacağı zaten fragmanda belliydi ama yine geçmişin anısına baktık bi tabi ki. Ortada bir müsamere var, esas oyuncular geçerken uğramış havasında. Hani bak bi zamanlar böyle böyleydi deyip konuşma ve anıları yad etme faslı olur ya, işte o bile değil. "O bile olurdu" dedirttikleri için esefle kınıyorum taa buralardan , duyuyorlamış ve çok  umurlarındaymış gibi:)  Hayır, böyle bir şeyi niye yaparsın değil mi? niyeee .Aldıkları imdb puanı bile çok, öyle deyip bitireyim .


Güzel bir hafta sonu olsun blogcum.




15 yorum:

  1. Matrix hayal kırıklığı oldu demek. :) Yıllar önceki halini severdim ama öyle çok da değil. Bunu izlemem o zaman. :) Güzel haftasonu dilerim ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk film ayrı bir yerde, diğerleri biraz kayıp ama bu son film fecaat :) Teşekkür ederim, bilmukabele:)

      Sil
  2. Benimse korona inancım yok olmak üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O noktaya çoktan getirdiler, hak vermiyor değilim ancak komşularım ve akrabalarım içinde aşısız olanlar hastanelerde çok ağır geçirip, içlerinden peşpeşe vefat edenlerin , aşı yapanların evlerinde ve ağır olmayan bir vaziyette hastalığı geçirdikleri haberleri gelince peşpeşe kayıtsız kalamıyorum.Bir de psikolojik bir rahatlığı var, bu kısmı sanırım daha ağır basıyor.

      Sil
  3. Ben geciktirmeden 3üncü doz aşıyı yaptırdım:) Psikolojik de olsa bir huzur, rahatlama veriyor insana:) Gerçi haberleri izler izlemez o rahatlık geçip tedirginlik başlıyor ama yine de olmak lazım bir an önce:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Covid haberlerini uzun süredir dinlemiyor, takip etmiyorum.Günlük hasta sayısını altmışbin duyunca baya bi şaşırdım haliyle.Dediğiniz gibi yapmak lazım bir an önce.

      Sil
  4. İki evlat var sende. İkisinin gönlünü de hoş tutmak iyi olmuş. Buradaki unutulduğunu sanmasın:) Hava burada da tıpkısı. Azıcık ara vermişti yağış 1 saat kadar önce. Kaldığı yerden devamke:) Kütüphane imkânı güzelmiş. Bol bol okumaya 1000kitap'a eklemeye devam o halde. Şahane:) Aşı işinde karamsarlık başladı bende de. Kendim için bir endişem yok ama, millet o kadar rahat ki, günler, toplantılar, aşısızlar...
    Varyantların sonu gelmeyecek gibi görünüyor ve acilen caydırıcı tedbirler gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kış son diyenler de çıkmış ama hasta vakaları alıp başını gitmiş.Ümitli olanlar gibi düşünüp inşallah diyelim.

      Evet, evlatcıklarım üzülmesinler:) Bir vakittir full eve tıkanıp beslenmeyince burası boynu bükük kalıyor biraz.

      Sil
  5. Değil mi ama :)
    Her ne kadar kendi okumalarımın kayıtlarını derli toplu görmek maksatlı 1000kitap'a katılsam da farklı birçok tarzda kitap ve yorumlar görüyorum, bu da başka bir hoş yanı.

    Bugün daha da karamsardı hava, tam uyumalıktı ama elime düşmedi pek :) yoksa güzel güzel avuturdum kendimi :)

    YanıtlaSil
  6. Bilgilendirme için çok teşekkür ederim sevgili Vakti Dem. Daha önceden Eğitim Pınarı isimli bloğuma yapmış olduğunuz değerli yorumlar için size müteşekkirim. Ayrıca özellikle öğrencilerimize faydalı olabilmek adına açmış olduğum yeni bloğumu da https://saymuallim.blogspot.com/ ziyaret ederek değerlendirme yapmanızı beklerim. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun yeni blogunuz,öğrenciler için faydalı olacaktır muhakkak, kolaylıklar diliyorum size.Fırsat bulunca uğrayacağım muhakkak, iyi akşamlar dilerim.

      Sil
  7. yine şirin anlatmışsın, kitaplar artık 100 lira civarı yaa :) öbür blogun ivit :) matrix sevmiyorum, john wick seviyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bu yüzden iyiki kütüphaneler var :) neo ile aram iyiydi benim yaa, bozdular sağolsunlar:) wick amcaya da hiç ısınamadım ben, bir filmini izledim sade :)

      Sil
  8. Evetttt, sevgili Vakt-i Dem, bir önceki payşalımıma yaptığın yorumla beni güldürmüştün 😀😀. Kağıt fiyatları artınca kitap fiyatları da çok arttı. Kütüphane iyi fikir. Emanet almak dışında, kitap kokusunun içinde, huzur verici bir sessizlikte, hemen oracıkta kitap okumak da çok hoş olur bence. 1000 Kitaba, kitabım çıktığında ben de üye olmuştum. Çok aktif kullanmasam da zaman zaman uğruyorum. 🤗🤚.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz gibi okuyanlar var ama hiç deneyimlemedim ben,bir gün belki :)

      Sil