12/27/2020

2020 BİTERKEN; EN İYİLER, BLOG APARTMANINDA OLUP BİTENLER

 



2020 'nin bitmesine sayılı günler kaldı. Günah keçisi ilan ederek onu,  çok bi günahını aldık. Gider ayak verip veriştirse  bize hakkıdır, öyle aldık günahını :)  O , bohçasını hazırlamış vedaya hazırlanırken şu günlerde , ben , ömürden giden günlerimin durgunluğu ve yeni yaşımın agucuklu emekleyişleri arasında tuhaf bir  duygu hali içindeyim. Bir de Dünya Trip Atma Günü (20 Aralık) diye bir şey olduğunu öğrenmiş olmam ve o günün doğum günüm ile aynı gün olması gibi bir açmaz var.Hayır,nasıl bir trip atmış olabilirim ya da atılmış :)

Bu paylaşımla birlikte 80 içerik paylaşmış oluyorum .Güzel fakat biraz hileli bir sayı :) zira geçen senenin (ki başka bi ad ve blog idim o vakit, taşındım geldim yeni evime) birkaç içeriğini bu senenin içine alıvermiştim:) olsun ama yine de fena sayılmaz bence:)

Bloglarda 2020'ye dair paylaşımlardan ilham alarak ,burada paylaştığım şeyler hususunda bir  "en"ler listesi yapmak istedim.  Birçok iyi arasından "en iyi" diye seçim yapmak ve tarafsız olmak nasıl olacak bilmiyorum ama yapıyorum bu muhasebeyi:).Detaylar için yazıların üzerlerine tıklamanız yeterli.

 Vakt-i Dem'in listesi :)



⭐2020'NİN EN İYİLERİ⭐
   

📚ROMAN




***

📚ÖYKÜ





***

🎬 DİZİ






***


🎬FİLM





***


🎬ANİMASYON





***

🎬BELGESEL






BLOG KOMŞULARIM ;

Bloglarda birçok güzel etkinlikler oldu . Dahil olduğum ya da olmadığım ama muhakkak okuyup, haberdar olduğum , kiminde sessiz kalıp kiminde yorum paylaşarak "ben de burdayım" yaptığım etkinliklerin hepsi hoş ve kıymetliydi. Ağaç Ev Sohbetleri bu etkinlikler içinde " en'ler listesinde yerini alan oldu. Sadece 9 konu başlığına katılabilmişim, şurada . KAPLAN DIARY  tüm sohbet konularını bir liste halinde hazırladı. O da, şurada . Ne çok şey konuşmuşuz öyle, tam 70 konu :)


Son günlerde telif mevzuları nedeniyle çokça karmaşık şeyler oldu ve açıkçası çoğumuz neyi doğru neyi yanlış yaptığımızın da çok bilincinde değil gibiydik. Yapabildiğim kadar düzenlemeyi yapabildim ama geri kalanlar için ( dizi film afişleri gibi ) usandım sahiden. Bundan sonra artık (2021'e kısmet) daha dikkatli olmaktan başka yapacağım bir şey yok.Kalanlar kaldıklarıyla kalsın şimdilik. Telif konusuna dair bilinmesi gerekenleri KAVANOZDAKİ BEYİN şurada KONTROLLÜ ÇILGINLIKLAR şurada paylaştılar.

Blog komşularımdan başka  neler hususunda bilgilenmişim  bakalım. (yazıların üzerine tık,tık :)  )

itiraf . net :) Okuma listesinden kopya çektim, yoksa hangi blogda,  neyi okudum şeklinde ki bi hafızaya henüz sahip değilim :) Başlıklar yardımcı oldu :) Biraz da boş zamanım vardı sanıyorum ki :)












Birçok blog komşum uzun zamandır görünmüyor, bir kısmı çok nadir görünmüş. Kurmaca hikayelerini, tatlı sohbetlerini, sevdiklerini hatta sevmediklerini paylaşan blog komşularım da  aktifler hala. Deep'in sayfalarını bulana aşk olsun :) okudunuz ,okudunuz yoksa uçup gidiyor hepsi :) 

2020 blog maceram böylesi bir rotada yol almış. 2021 bakalım nasıl bir rota çizecek VAKT-İ DEM'e 

Seneye görüşmek üzere.....(çooook bayattı bu bee )










25 yorum:

  1. Bitmekte olan yılı ne güzel özetlemişsin Vakt-i Dem. Seçkin de çok değerli ayrıca. Bana da yer vermişsin, çok mutlu oldum, çok teşekkür ederim. Buradaki ailemi çok ceviyorum Çok seviyeli, çok kaliteli bloglarla arkadaşlık ediyorum ve bu çok kıymetli gerçekten.

    2021 yılının başta sağlık, mutluluk olmak üzere her ne hedeflemişsek bizi onlara tez vakitte ulaştırmasını diliyorum. Sevgi ve selamlarımla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)
      Umarım hepimiz için her şey çok güzel olur
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. Blog komşularım köşesi o kadar naif bir fikir ki... Boş zamanlar sağ olsun listeyi hazırlamaya imkan vermiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)
      Sanırım bundan sonra köşeye not alacağım , daha kolay olacaktır:)

      Sil
  3. Güzel bir özet yapmışsınız, tebrikler. 2021 yılı hepimiz için daha iyi bir yıl olur umarım. Rezonans yazımdan bahsetmişsin. Bu konu hala ilgimi çekiyor. Ağırdan da alsam Rezonans Kanunu adında yeni bir kitap okuyorum, içinde çok ilginç şeyler var. 2021 yılının başında bahsedeceğim ilk kitap bu olacak sanırım. Her şey için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)
      Mükemmel uyumun felaket getirebileceği hadisesi ilginçti sahiden.İyi okumalar diliyorum size.

      Sil
  4. Hersey gonlunuzce olsun yeni yılda. Geride kalıyor 2020, hiç tadı tuzu yoktu. Iyi de oluyor yani bitip gitmesi. Blog yazarları evet gidiyorlar, geliyor. Olur öyle bazen. Benim icin de geçerli bu cümle. Ama yazmayı bıraktıklarını sanmiyorum. Burada olmadığım zamanlarda günlükler biriktirdim. Umarim onlar da o şekilde devam ediyorlardır, yazmak güzel. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Hepimiz için her şey çok güzel olsun inşallah.Dediğiniz gibi , bloglarda olmasalar dahi iyi ve yazıyordur bir yerlerde hepsi :)

      Sil
  5. Güzel bir liste her biri.
    Yeni yılınız daha güzel olsun.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,hepimizin olsun inşallah:)

      Sil
  6. Güzel bir yıl geçirmişsin, yeni yıl daha güzel olsun.

    YanıtlaSil
  7. 80 post ve ben daha size bugün rastladım.Nice 80 postlara...Ama 2020 gitsin artık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolların kesiştiği bir an oluyor.Bize düşen an da bugünmüş demek ki 😊 Hoş geldiniz ve çok teşekkür ederim.

      Bir şey kalmadı gidişine, gelen yıl güzellikleri getirsin beraberinde, gideni aratmasın dilegiyle..

      Sil
  8. Güzel bir liste olmuş; çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. oleeey çok hoş yazı. ayrıca, violet evergarden, it is okay, bunları izlicem işallah :) senin bu yıl yazıların iyiydi, çoğu da çok keyifliydi, mizahlıydı, yıl sonu diye temizliğe girdim, kitap film dizi yazılarını silip şimdi yeni yılda en iyiler listeleri yapcam ondan yani. bunun dışında feriha nın eski bölümlerini sildim. çünkü çalıp yayınlıyorlar yaa :) bunun dışında da mimleri filan bir süre sonra siliyorum. 2020 nin en iyi film dizi kitaplarını yazcam zaten. diğer tüm temel yazılarım duruyor. bir deee, herhangi bir yazımı istersen hemen gönderirim sana :) yeni yıla taze girmek için buuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim deep :) izle,izle çok bi güzeller:)


      Senden güzel bir yazı dizisi geliyor o zaman :)
      Feriha'yı silmekle iyi yapmışsın o halde..Hayır atıf yapıp , sayfaya yönlendirmek varken neden yaparlar sahiden anlamıyorum.Aklımda olsun o vakit , benzer bir içerik hazirladigimda çalarim kapını, teşekkür ederim:) icerikleri hatırlamak kolay olsun diye bundan sonra not tutacağım sanırım:)

      Sil
    2. eveee, haftasonu en iyi kitaplar filmler dizileri yazmaya başlıycam :) ya ben defter tutuyom blog için. filmleri, dizileri, tarifler filan yazıyom hepsini, violet (vaktidem gibi), tabii sorarsın tabi sölerim, yazılarım word de duruyo zaten. aklına bişi gelirse sölersiin :)

      Sil
  10. Çok teşekkür ederim 😊 çok ilginç günler var ve hangi kafaların ürünü sahiden merak ediyorum :)

    Ben taslağa almadım hiç.Resimleri sildim sonra ufak ufak düzenledim , izlemelik şeyleri ise olduğu gibi bıraktım.Ugrasamayacagim daha fazla.Kolaylıklar diliyorum sana .

    Şu sıralar bir şey izleyip okumadığım için seneyi kapatmış oldum ben :) Güzel listeler gelecek o halde..


    Hepimiz için güzel bir yıl olsun inşallah.Birlikte ve musmutlu 😊 sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. Güzel bir özet olmuş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel bir 2020 veda yazısı olmuş, ne güzel toparlamışsınız :) Mutlu sağlıklı yıllar dilerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Güzel bir yıl olsun hepimiz için.

      Sil