10/27/2020

AĞAÇ EV SOHBETLERİ 62

 


62.Ağaç Ev Sohbetleri ile merhaba.

Bu haftanın konusu  benandromeda.blogspot.com tarafından belirlenmiş.Sohbetin konusu şu ;

Eurovision şarkı yarışmasına yeniden katılsak kimi göndermek isterdiniz?

Hayır maksat yaşımızı ortaya çıkarmak ise direk bitirelim bu işi bence :) 

once upon a time ....


Şarkı yarışmasının, aslında şarkı yarışması olmadığı,komşu ülkelerin birbirlerinin sırtlarını pohpohladığı,hoşlaşmadıklarına zinhar puan atmadıkları,her defasında kimin kime puan verileceğin yüzde doksan garanti olduğu,lobicilik faliyetinin ne denli gerekli ve elzem olduğunu resmeden bir şey idi eurovision :) Tabi ki hep şikayet ettiğimiz ama asla geri durmayıp bir hevesle yarışlara girdiğimiz, sonuçlar karşısında biliyorduk,hakkımız yenildi,kazanan şarkı hak etmedi minvalli cümleleri kurmaktan da asla imtina etmediğimiz bir garip bişiydi:) Puanlama faslı çöp  olmasına rağmen hoştu yahu,izleyip hoş vakit geçiriyorduk.


Aklımda neler kalmış bakalım;

Trans bir bireyin birinciliği çok tartışılmıştı, kadın elbiseli ve sakallıydı


Dünya üzerinde olmayan bir dil ile söylenen şarkı vardı,uydurulmuştu ama müzik evrenseldi neticede


Manga'yı harcadılar matmazel :( aslında bu bile katılmamak için yeterli sebep bence


Abba yılı diye bir şey yapmışlardı,oyuncak bebekler falan yapılmıştı bu vesile ile abba duymuştum :)


Haka dansı edasında bir abla ve dansçıları vardı, Çok sempatik bulmuştuk ülkece onları


Hadise'nin kot pantolonu olmadığı için kaybettik birinciliği:) 


Ingiliççe söylemediğimiz için birinci olamıyorduk diye çok ezikçe takılıyorduk:( Kültürümüzü köşeye koyarsak olabilirmiş çünkü onlara benzemiyormuşuz.Bunları dillendiren çok vardı yahu,ne fecaat :(


Sertap birinci olunca hanimiş bizi sevmiyorlardı diye söylendik biraz :) 


Ingiliççe şarkıları coğalttık olmadı yine.Demek ki neymiş mesele Ingiliççe değilmiş:)


Benim için eurovision birincisi Şebnem Paker ile Dinle'dir.O da aşağıda ektedir.




Kimi gönderirim?

Tarkan'ı gönderme rüyamız vardı yahu.Gerçekleşmemiş rüyayı gerçekleştirirdim :) O yine olmaz deyip yan çizerdi :) olsun ben göndereyim yine.Kuzu kuzu ya da yolla'lı Tarkan'ı değil ama. Kır zincirleri ve ölürüm sana olanlı Tarkan'ı :)



21 yorum:

  1. Evet, Tarkan iyi puan toplardı bence de. Ayrıca Şebnem Paker'in şarkısı da şahaneydi, katılıyorum. Fakat berbat şarkılar da göndermiştik, sonra sonuncu olunca boş yere göz yaşı dökmüştük. Ajda'nın Peter Oil şarkısı gibi mesela:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarkan'a allem ettik kallem ettik bir türlü ikna edemedik:)

      Aslında Ajda mis gibi insanlığın düştüğü hali özetlemiş :) Özet sevmiyoruz bence:)

      Sil
  2. Youtube üzerinden seyrettim birkaç defa, biz katılmayı bıraktıktan sonra. Kendine has bir tuhaflığı var Örövizyon'un, gözlerimi alamıyorum ekrandan :) Keşke gene katılsak, özledim o herkesin televizyona yapışıp kaçıncı olacağız diye beklediği Örövizyon akşamlarını.

    Dinle benim de favorim, hatırladığım en tuhaf şarkılarımızdan biri de Çetin Alp-Opera. Yaşım çıkacaksa böyle çıksın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılmayı bırakınca ben de otomatik olarak bıraktım:) Sonra haberlerde başladı-bitti haberi görüyordum bir tek.Artık onları da görmüyorum.

      Opera'yı dinledim şimdik :) yer yer katılan şarkıları görüp dinlemiştim ama bunu bilmiyordum ,akran çıktık:) Boyle bir icra niye yaparız ki , hayır neden bu mecburiyet.

      Sil
  3. O dönemde tek kanal hakim olduğu için mecbur seyredilecek yarışma Milli duygularında kabarması lazım ailecek iyi vakit geçirdiğimiz hoş günlerdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli kanallar çoğalsada milli takılıyorduk hep :) genlerimizde var , baska türlüsünü beceremiyoruz:)

      Sil
  4. Biz de büyük bir heyecanla izlerdik. Sonra sükut-u hayaller. Neyse ki yıllar sonra Sertap imdadımıza yetişti.Tarkan çok güzel bir seçenek. Karizması bile yeter. Ama çok seçici. Beyaz da ikna edememişti programına katılması için. 🤚🎈😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz'da mı el atmıştı :)
      Hoş gönderdiklerimize yapılanları hatırlıyorum da Tarkan gitmemekte inat ederek en mantıklısını yapmış olabilir..Duygusallığımıza nanik yaptığı gerceği değişmiyor olsa bile :)

      Sil
  5. Tarkan örovizyon hayallerimizin katili:) zamansız uktelerin müsebbibi:)

    YanıtlaSil
  6. hadise keşke kotunu giyseydi :)
    "dinle" zamansız bşr şarkı, çok güzel, çoook..
    tarkan da hiç aklıma gelmedi ama ne iyi olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülkecek anlam veremedik ki zaten kot pantolondan neden vazgeçtiğini :)) pantalon dolaba girdi birincilik uçtu gitti :)

      Sil
  7. aaa tarkan sahiden yaaaa :) çokoş anlatmışsın zinhar minval matmazel tüççe ingiliççe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarkan yaaa :) ama tekrar dikkat çekiyorum, kır zincirlerini ve ölürüm sana'lı Tarkan :)
      Teşekkürler 😃

      Sil
  8. Tarkan yakışırdı doğrusu. Gerçi kendini çekti biraz buralardan ama olsun severiz şarkılarını.Yabancılarda seviyordu Tarkan'ı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezen abla'nın da vereceği el ile iyi sallardı öroyu:)

      Sil
  9. Tarkan hiç gitmedi mi ya hu Eurovision'a? Şaşırdım açıkçası...

    YanıtlaSil
  10. Ben de Tarkan diyenlerdenim. Tekrar Hadise de denenebilir, Johnny Logan misali, belki bu kez kazanır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadise son zamanlarda örovizyona gönderilip en çok gömülen kişi olduğundan Tarkan'dan daha çok kaçar oradan :) yoğurdu üfleyerek bile yemez bencesi :)

      Biz çabuk adam harcıyoruz, malesef :(

      Sil
  11. Şebnem Paker çok iyiydi.. ah yıllar..

    YanıtlaSil