6/27/2026

HAZİRAN GÜNLÜĞÜ


  

Merhabalar efendim, afiyettesinizdir inşallah. Ben bu aralar durmayan öksürük eşliğinde boğulma nöbetleri geçiriyorum. Öksürmekten mideme kramplar giriyor artık. İçim dışıma çıktı deyimini deneyimliyorum. Soğuk algınlığı mı grip mi bilemediğim bir hal içindeyim. Aile hekimim de ilaç verip gönderirken ne olduğundan bahsetmedi. Söylediğim belirtileri tasdik etti sadece. İşin ilginç tarafı sinüslerin dolu olmasından kaynaklı hafif baş ağrılarını saymazsam , biraz kırıklık dışında vücut ağrılarım yok, ki şükürler olsun. Sanırım değişik bir türü deniyoruz şu aralar, ben gibi çok var diyorlar. Aman dikkat edin kendinize.


İki haftadır baya yoğun bir süreç yaşadık.Ailem uzun sene beklediği hac ziyaretini şükür ki yapabildi bu sene. Evin geleni gideni çok oldu, hazırlığıdır ağırlamasıdır uğurlamasıdır derken minder yüzü göremez hale geldim. Peşine bir de hastalandım, şimdi de birkaç güne kalmaz köy yoluna düşme telaşesi var, onun hazırlığındayım. Orada da benzer bir tempo olacak gibi gibi. Velhasıl blogcum görüşünceye dek, selametle 😊 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder