12/26/2023

2023 BİTERKEN ; EN İYİLER...

 


Daha kapsamlı hazırladığım blog yıl dökümüm bu sene diğerleri gibi olamadı. Bu sene de diğer seneler gibi değildi zaten ama en azından paylaştığım okumalık ve seyirlik olanlardan nazarımda en iyi diye not düştüklerimi , yıl dökümüne not düşebilirm. Daha önceki yıllarda olan paylaşımlar için şuraya bakabilirsiniz. 



📚 TÜRK EDEBİYATI 

AMAK-I HAYAL

ÖLMEYE YATMAK

SAATLERİ AYARLAMA ENSTİTÜSÜ

EVLERE ŞENLİK KAYNANAM NASIL KUDURDU



📚DÜNYA EDEBİYATI 

İNSANLIĞIMI KAYBEDİŞİM

BİR GÜN DÜNYADAN KEDİLER YOK OLSAYDI

MANTIKU'T-TAYR



📚FARKLI TÜRLER

BEYİNDE ARARKEN BAĞIRSAKTA BULDUM

MISIR'A SULTANI KUYUDAN GELİR

KUR'AN'IN KALBİNE YOLCULUK

SUYU ARAYAN ADAM



🎥DİZİ/FİLM

MY NAME

ZETSUEN NO TEMPEST

TALE OF THE NINE TAILED 1938

THE K2




🎥BELGESEL

DANCING WITH THE BIRDS

DOLPHIN REEF

ELEPHANT


---------------------

*yazıların üzerine tıklayarak ilgili bağlantıya gidebilirsiniz.




 mor ve ötesi - uyan






6 yorum:

  1. ölmeye yatmak/saatleri ayarlama/mantıkut :) my name/dolphin reef :) oleeey :)

    YanıtlaSil
  2. Yıl değerlendirmesi ben de yapardım eskiden ama bu sene elim varmıyor...

    YanıtlaSil
  3. Amak-ı Hayal'i yakın zamanda okudum ben de, sevmiştim. Bloğa yazmadım galiba, eskisi kadar kitap tanıtımı yazasım yok. Diğerleri de güzel görünüyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oluyor öyle bazen :) Bazen sadece okuyup geç işte diyorum kendime , sıcağı sıcağına not almayınca oluyor daha çok bu hal. Amak-ı Hayal'i başka bir vakit yine oku diye not düşmüştüm kendime, bazı parçalarda anlama hususunda arada kaldım diye :)

      Sil