2/25/2022

BİRAZ NOSTALJİ

 


Nostalji mod açık :)

Üzerlerine tıklayarak dinleyebilirsiniz



NAZAN ÖNCEL - A bu hayat

UMAY UMAY - Düşmedim daha

ZEYNEP CASALİNİ - Duvar

OYA BORA - Sevdikçe

TUAL - Pencere

NEV - Zor

CANDAN ERÇETİN - Her aşk bitermiş

EMEL MÜFTÜOĞLU - Korkuyorum

SERTAP ERENER - Sevdam ağlıyor

BENDENİZ - Gönül yareler içinde

SİBEL ALAŞ - Adam

ŞEBNEM FERAH - Artık kısa cümleler kuruyorum

ŞEBNEM FERAH - Bugün

ŞEBNEM FERAH - Yağmurlar

AŞKIN NUR YENGİ - Karanfil

GÖKHAN KIRDAR - Yerine sevemem

GÜLAY - Cesaretin var mı aşka

İREM - Hayalet sevgilim    (: şehir efsanesini eklemezsem olmazdı :) 


Keyifli hafta sonları...


20 yorum:

  1. Harika bir liste. Bağlantı da eklemişsin. Birkaç tur yaparım kesin. Güzel bir hafta sonu hediyesi oldu. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. İçlerinde sevdiklerim Gökhan Kırdar ve İrem' in şarkısı. Ne çok dinlerdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İram'in şarkısı inatla hayalet sevgilim :) hayal et sevgilim kabul edilemez :) Hoş, onun gibi bir de murat kekilli vardı, Lise son sınıf ben, sabah karanlığında servisle okula giderken hafif hafif çalardı kaseti, sonra da kaset ve bu akşam ölürüm patladı her yerde :)

      Sil
  3. Hepside severek dinlediğim sanatçılar

    YanıtlaSil
  4. saaaol, en sevdiğim yazılar, şarkı önerilerii hepsini alırım listeye :) hayalet sevgilim çok severim :) ben de sana bir şarkı vereyim :) can bonomo-sar hüzünlerini başa :)

    YanıtlaSil
  5. Ah bu liste harika oldu, ellerine sağlık. Eski şarkılara bakınıyordum ben de :)) Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) yeni şarkılardan öyle tek tük gelir aklıma ama bu eskiler vurunca tam vuruyor, güzellerdi hepsi, sanırım dönemde güzeldi, şimdiye kıyasla :)

      Sil
  6. Bu aralar benim de dilimde sürekli eski şarkılar dönüyordu. Güzel bir rast geliş oldu, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiler daha çok takılıyor dilime benim de :) ben teşekkür ederim.

      Sil
  7. Pazar günü için çok güzel bir dinleme listesi oldu :) Hepsini biliyor olmama sevinsem mi, üzülsem mi bilemedim :))) Biliyor olmamız, yaşlı olduğumuz anlamına gelmez dimi :)

    YanıtlaSil
  8. son yazımdaki bitki kitabı ilgini çekebilir :)

    YanıtlaSil
  9. Geçen Hayalet Sevgilim şarkısı gelmişti aklıma. Hala ara ara dinlerim :D Şebnem zaten 1 numara benim için. Diğerlerini bilmiyorum, çok Türkçe dinlemem zaten. Bakayım bi onlara da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20'li yaşlara kadar dinlemediğim Türkçe müzik tarzı kalmamıştı, her birini de ezberlemiş söylüyordum üstelik :) sonra sonra sayısı azaldı.

      Sil
  10. aklıma ne geldi, bir ara sen de bir ağaç evi sohbeti konusu bulup yazsan yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar kadar maharetli değilim bu konuda ama bi düşüneyim, bulunca paylasirim seninle, olur dersen yazarız:)

      Sil