10/18/2019

YENİDEN MERHABA




Ben geldim !...

Beni unutmadın değil mi blog ,ben unutmadım seni...bu arada azıcık toz mu tuttun sen ? kuvvetli bir nefes versem ;

hüüüüüüffffff…...hüüüüüüüüüffffffffffffffff

böyle  daha iyi oldun bence :) yakıştı sana bu renkler

Baktım da haziran 7 de bırakmışım seni..
seni değil de şehri bıraktım demek daha doğru.Hem dinlendim hem yoruldum,hem eğlendim acızık sinirlendim,yine bir sürü kelebek peşinde koşup çiçek kenarında  çömeldim,öyle yaptım böyle ettim derken sonunda evime geri geldim ve nefesimin çoğunu evimin tozuna hediye ettim.Aramızda kalsın ama sen evimden daha iyi durumdasın :) Biriktirdiğim bir çok şey var sana anlatacağım ama sırayla,tabi önce nereden başlayacağıma karar verebilirsem :)

Çiçek ve kelebek demişken ,bir sürü fotoğraf ile bezendim yine. İlk önce sana saklamayı düşündüm blog,tıpkı önceden yaptığım gibi ama..işte o ama çok ilginç:)

Bir ara aklımda olan fakat sonra devamını getirip-getiremeyeceğime karar veremediğim için vazgeçtiğim bir mevzu vardı.İşte bu mevzu çektiğim fotoğraflardan sonra yeniden ortaya çıktı zihnimde,bir de bulunduğum yerden seninle irtibata geçmem mümkün olamayacağı için sevgili blogcum,mevzuyu bu sefer es geçmeyeyim dedim.Ne mi yaptım? İnstagram hesabı açtım.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder