4/25/2022

İÇİM DIŞIM BAHAR

 


Merhaba Blogcum,


Her şey güzel ve yolundadır umarım senin tarafında. Nisan başlarında , tam bahar geldi derken yine soğudu burada havalar. Hırkalara sarılındı, kapatılan kombiler yeniden yakıldı ama bu sefer , dün itibari ile  gerçekten geldi bahar. Hatta bir tık yaza göz kırptı denilebilir. Sanki arada ce'ee yapmış ve kaçmış gibi yaza pek bi telaşlı göz kırpıyor. 


Daha önceden bahsettiğim gibi bayram sonrası buralarda olamayacağım. Bir müddet daha gelip kapını tıklatamayacağım. Laleler ile bezenmiş Şehr-i İstanbul'un baharı ,İçimdeki Bahar ile  eşlik etsin sana , ben dönünceye kadar :) 





















ışığı takip et :)







23 yorum:

  1. Hic Istanbul'u bu sekilde gormemis, bilmiyordum - laleler ne guzel yakismis insan bakmaya doyamiyor, elinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Kalabalığın verdiği sıkıntıyı saymazsak bahar ile sahiden çok daha güzel bir şehir oluyor İstanbul, şimdi tüm koru ve parklar laleler ile dolu.

      Sil
  2. Tüm fotoğraflar harika, çiçeklere bakmaya doyum olmuyor. Havalar güzelleşti çok şükür. :) Arayı fazla açma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha fazlası var da insanların minimum kadraja girdiği anları yakalamak zordu, pazar gününü ziyaret için seçince:) Öyle umuyorum ben de ama blog zor olacak gibi görünüyor , insta biraz ses verme alanı olacak .

      Sil
  3. Ooo! Bayıldım lalelere! Emirgan korusu da pek nefis olmuş, baharınız güzel olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) hepimizin güzel olsun baharı

      Sil
  4. Ben olamama sebebinizi sanırım kaçırmışım ama sağlıkla gidin, sağlıkla dönün blogunuza ve biz blog arkadaşlarınıza 🙏

    Hafta sonu benlm yazımda bahsettiğiniz kalabalığa rağmen çok güzel forptaflar çekmişsiniz, hepsi de bir birinden güzel kareler :) Ellerinize sağlık 👏 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) memlekette geçirme niyetindeyiz yazı.Erken kaçmaya niyetliyim ama kurban bayramı sonrası olur o erken kaçma da, bizimkiler ekim başları gibi döneriz diyorlar, karışık biraz :) internet sıkıntısı var , bazı ağaç altları ya da tepelerde işlevsel.Bundan ötürü bloga ugramam mümkün görünmüyor.Insta kolay bu yüzden:) tekrar teşekkür ederim.

      Sil
  5. merak etmiştik seni. instada görünce sevindim. gülhaneye gittin demekki, rengarenk çiçekler. evet yolculuk yapacaktın yine. iyi tatiller iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orayı es geçtim şimdilik yakın zamanda uğradım diye, emirgan'a koştuk:) teşekkürler deep, iyi bayramlar sana da şimdiden:)

      Sil
    2. tabii ya emirgan diyecektim instada emirgan vardı zaten, aklıma gülhane de geldi herhalde sen gidersin oraya da diye. saol sana da :) herkesin sağlığı iyi değil mi evde :)

      Sil
    3. Gülhane foto ve videoları da düşüyor sayfama , şahane olmuş orasi da :) iyiyiz hepimiz, sıkıntı yok çok şükür, tekrar teşekkürler deep :)

      Sil
  6. Bahar kısa sürmez umarım, bugün de çok bi sıcak burası, teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  7. Evet, bahar sahiden geldi bu kez ama kısa süreliğine, yani bitiş dönemine bence.Bugün de ağustos sıcağı vardı resmen. Kışlıklardan direkt yazlık giysilere geçiş yapılacak demek ki.
    Ama siz nereye böyle? Şu güzel İstanbul bırakılıp gidilir mi hiç:) Bakmaya doyamadım fotoğraflara. Aralarda sakuralar da var. Suda açmış o rengarenk çiçeklerin adı ne acaba? Harikaymışlar. Güle güle gidin gelin. Keyifle, huzurla, bol fotoğraflı geçsin günleriniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle görünüyor, sıcaklık artarak devam ediyor gibi. Bir vakit daha şehrin güzelliğini seyredebilirim :) Su kenarında olanlar katmerli lale diye adlandirilmis.Ben de püsküllü olanları merak etmiştim,saçaklı lale diye geçiyor adı :) Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.Hepimiz için güzel bir bahar ve yaz olsun.

      Sil
  8. Geçmiş bayramınız mübarek olsun

    YanıtlaSil
  9. Fotoğraflar şahane! İstanbul' da yaşarken tam da lale zamanlarında ziyaret ettiğim yerdir Emirgan. Gözünüze sağlık fotolar için. :))

    YanıtlaSil
  10. Muhteşem muhteşem muhteşem içim açıldı resmen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ve geç dönüş yaptığım için özür dilerim Buralara ugrayamıyorum şu aralar, umarım yakında gelebilirim :)

      Sil