7/18/2021

SEVİLEN EZGİLER

 


* Dinlemek için üzerlerine tıklayınız*

Keyifli Dinlemeler 

***

Azam Ali (VAS) - Izgrajala

Nilipek - Sağanak Yağmurlu Şarkı

Sezen Aksu - Son Bakış

The Idan Raichel Project - Mon Amour

Dilan Top- Erdem pancarcı - Yare

Tuğkan - Kusura Bakma

Vance Joy - I'm with you

Yeşil Deniz Enstrümantal

Youme feat Joo Suk - Last One

Miraz - Ötme Bülbül

Harshdeep Kaur - Heer

Sanam ft.Sanah Moidutty - Duaa

Cruella Soundrack 2021

Nancy Sinatra - These boots are made for walkin'

John McCrea - I wanna be your dog

Noora Noor - Forget what ı said

Iyeoka - simply falling

Pomme -ceux qui revent

***

İYİ BAYRAMLAR HERKESE

:)

7 yorum:

  1. aaa ilginç çünküüüü bilmediğim bir dolu şarkı var veee şarkı önerileri en sevdiğim yazılar oluyoooo tenk yuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şeyler ya da birileri vasıtasıyla yeni yeni müzikler öğrenip,seviyorum ben de.Bi şi değil.Seversin umarım:)

      Sil
  2. Azam Ali' yi dinledim, çok güzelmiş. Duaa' yı ara ara dinlerdim, sesleri harika. Yeşil Deniz müziği de çok hoş. :)

    YanıtlaSil
  3. Sezen Aksu son bakış favorim:-) Size de şimdiden mutlu bayramlar:-)

    YanıtlaSil
  4. Ben teşekkür ederim :)
    İyi bayramlar

    YanıtlaSil