11/03/2020

BİRAZ MÜZİK




Hazan düştü üzerime


Before You Go - Lewis Capaldi

Who Knew (Pink) - Grace Gaustad (cover)

Everyone Changes & One Day At A Time Sessions - Kodaline ft. Gabrielle Aplin

 Kerpiç Kerpiç Üstüne Kurdum Binayı - Erkan Oğur

Fikrim Yok - Erkan Oğur & Hüsnü Arkan

Tembih Etmem & Üryan Geldim - Özgür Can Çoban feat. Emre Sertkaya

Broken - Seether & Amy Lee

My Immortal - Evanescence

Nothing Else Matters - Metallica

Animal Instinch - The Cranberries

Zombie (the cramberries)- Bad Volves

Kavaklar - Sezen Aksu

Hasret - Sezen Aksu


*Üzerlerine tıklayıp dinleyebilirsiniz.*


13 yorum:

  1. oleeey saoool, yeni müzik seçkime koycam bunnardan :) bu arada animal instinct pek severum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekürler deep, seversin umarım :) cramberries özeldi yaa

      Sil
  2. Minik bir önerim var. Şarkılara bağladığın adresleri yeni pencerede açılacak şekilde düzenlersen okurların için daha iyi olabilir :) Sağ tık engeli de bulunduğundan kendi kendimize yeni pencerede açabilme olanağımız ortadan kalkıyor :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben o kısmını düşünmemiştim hiç :) dediğiniz şekilde yeniden düzenledim şarkıları..keyifli dinlemeler, seversiniz umarım :)

      Sil
    2. Daha pratik oldu bence böyle :) Bilmediğim şarkılar da var, bilip de sevdiklerim de :) Dinliyorum şimdi, oh ne güzel :)

      Sil
  3. yabancı dil bilmediğim için yabancı müzikleri değil türkçeleri tercih ederim. Dinleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli dinlemeler, seversiniz umarım:)

      Ben öğrenmeye çalışıyorum.Dinlediğini anlama becerisini henüz kazanamadigim için sözlerine bakıp öyle dinliyorum.Yine de müzik ve hisler evrensel.Dilini anlamasanız bile müzik ve yorum anlaşılır kılıyor kendini.Ne demiş kelime ile diye de bakıyorum sonradan.Ben de böyle ilerliyor bu süreç :)

      Sil
  4. metallica, hiç vazgeçilmiyor.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel tercihler. Bir çoğu çalma listemde. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Sezen Aksu Kavaklar dinlediğim en güzel şarkılardan biri "hayatın özeti"

    YanıtlaSil