9/28/2020

KORE DİZİLERİ - İZLENİLENLER 2



Bu aralar film izlediğim söylenemez.Sonbahar vesilesi ile Pride & Prejudice 'yi saymazsam eğer.:) Kore dizileri ile haşır neşirim daha çok.Üstelik ilk kez güncel olarak takip ettiğim ve yakın zamanda finali olan bir dizide oldu. İzlediğim diziler şunlar;

- Flower of Evil
-Master's Sun
-Touch your heart
-That winter, the wind blows



FLOWER OF EVIL - 2020

Baek Hee- sung evli ve bir kız çocuğu babasıdır.Güzel ve mutlu bir aileye sahiptir.Eşi  Cha Ji-won polistir.Oldukça meşgul bir polis olduğu için evin tüm işlerini ve kızlarıyla ilgilenmeyi hee-sung üstlenmiştir.Gazeteci Kim Moo-jin bir vesile ile Baek Hee-sung'un çalıştığı yere gelir.İkili geçmişten birbirlerini tanıyorlardır ve Baek Hee-sung aslında yıllardır öldü bilinen ,bir cinayetten sorumlu olan ve seri katil babasının cinayetlerine ortak olduğu düşünülen Do Hyun-soo'dur.


Güncel olarak takip ettiğim dizi oluyor kendisi.Yayında resmini kullandığım.moon lovers'ın  talihsiz ve kral yıldızı taşıyan prensi Wang so baş rolde. Kendisiyle baş rolü paylaşan da  nice guy dizisinden izlediğim ve yine talihsiz olan eun-gi'si . Seyir açısından merak ettirici ve keyifliydi.Dizinin temposu bölümler ilerledikçe arttı ve hiç azalmadı. Bölüm bitiminde çalan psycho şarkısı da tema ile çok iyi olmuş.Diğer müzikler de güzeldi.Buruk ama mutlu bir finalle tuhaf hislere sebep olmuştur. Dizi 16 bölümden oluşuyor.



MASTER'S SUN - 2013

So Ji-sub ve Gong Hyo-jin 'in başrolde oynadığı 17 bölümden oluşan dizi , hayaletleri gören bir kadın ile insanlara karşı soğuk, amacı daha çok para kazanmak olan bir alışveriş merkezi sahibi adamın hikayesini ele alıyor.

Tae Gong -shil başarılı bir öğrenci iken geçirdiği kaza yüzünden  eski yaşantısından geriye bir şey kalmamıştır.Gördüğü hayaletler tüm yaşamını olumsuz etkiler.Yağmurlu bir günde Joo Joong-won'un arabasının önüne çıkar.Gong-shil tanıştığı bu adam da farklı bir şeyler olduğunu fark eder ve ona sıkıca yapışmaya başlar.Joong-won, onun için  hayaletlerden  kaçmak için kullanacağı bir sığınaktır artık.

Dizide bir sürü hayalet ve hikayeleri var.Korku filmlerine bayılanlar için komikçe olabilir ama ben baya ürktüm hayaletlerden :). Sonra dizi daha derli toplu olabilirdi bölüm sayısı daha az tutularak.Hayalet hikayeleri ile fazla uzadı hissi verdi yer yer zira. İkili arasında başlayan hayaletli serüvenler, mevcut ilişkilerinin seyrini değiştimeye başladığında güzel olmaya başladı hikaye. Değişen duygu durumu pik seviyesini 12.bölümün final sahnesi ile ortaya serdi ve gözler pıt pıt  olmaya başladı:( .Fakat ondan sonra biraz garipleşti, bilhassa kadın karakter de.Finale doğru giden bölümler de biraz toparlamaya çalışıldı ama eksik ve garip kaldığı hissi değişmedi.Tüm bunlar göz önüne alındığında ortalama diyebileceğim bir dizi oldu, belki bi tık üzeri :) ama gariptir ki çiftin hikayesi , romantizmi,hüznü vs. baya etkileyiciydi.Oyuncu faktörü mü desem bilemedim ( ki oyuncular kore camiasında en iyilerden) müzikler pek bi güzeldi ,özellikle 2 tanesi bazı sahneleri aldı duygusal olarak baya bi yukarıya taşıdı.Dinlemeden geçmeyin efem :) ben şu sıralar sık sık dinliyorum.
 

Last one



Touch love





***



TOUCH YOUR HEART - 2019

Goblin'in ekmeğini yiyen dizi oluyor kendisi, şöyle ki; başrol oyuncuları Goblin de yine bir çifti oynayan (hüzünlü bir hikayeydi  )  Lee Dong-wok ile Yoo In-na  idi. Haliyle konu nedir , ne değildir demeden direk atladım. Ünlü bir oyuncu olan kadın , yeni film çalışması için bir hukuk şirketinde sekreterlik yapmaya başlar.Durumu bilen sadece şirketin sahibidir.Yanına çalışması için verilen avukat durumdan habersizdir elbet.Adam işkolik, insanlarla sıcak ilişkiler kuramayan biri,.Sahip olduğu 2 iyi arkadaşı dışında kimse yok etrafında.Kadın ise fazla sakar ve popüler. Oyuncu hanım kızımız avukat beyden hoşlanmaya başlıyor fakat adamcağız yüzüne açıkça söylenmedikçe olup biten hiçbir şeyi anlamayan tiplerden:) . Avukatlık bürosunda çalışanların her biri ise ayrı telden. Dizi 16 bölümden oluşuyor. İzlerken bol bol skip at yaptığım bir dizi oldu benim için . Ortalamanın altında kaldı nazarımda.


***



THAT WINTER , THE WIND BLOWS - 2013

Oh Soo ünlü bir kumarbazdır,etrafında da bir sürü sorun vardır.Kendisiyle aynı adı taşıyan arkadaşı ise büyük bir şirketin bilinmeyen varisidir ama ona inanmazlar.Kız kardeş seneler sonra eline geçen mektup ile kardeşinin ona ulaşmaya çalıştığını öğrenir ve onu bulmaya gider.Oh Young şirketin yasal variscisidir ve görme özürlüdür.Kardeşler kavuşamadan , erkek kardeş ölür .Kumarbaz Oh Soo'da  ölen arkadaşının kimliği ile ailenin karşısına çıkar.Oh Young'un kardeşi olduğunu söyler.İşler adamın kıza aşık olmaya başlaması ile çetrefilli bir hale döner.

Dizi de sürekli çalınan bir müzik var ki nice guy(innocent man) da sürekli çalınıyordu.Haliyle bu diziyi izlerken o diziye de gittim çokça:) Kız fazlasıyla yaralıydı ve abisine kavuşunca onu hemen hemen eksikliğini hissettiği her şeyin yerine koymaya başladı.Adam da aşık olunca flörtöz takılmaya başladı, ne durumda ve hangi kimlik altında olduğunu unutup.Hala mı saklanacak gerçekler diye bir yuh çekmişliğim oldu bu sebepten .Ben daha fazla yuh çekmeden ifşalandı her şey neyse ki :) Görme özürlüler için de farkındalık kısımları mevcuttu, sevdim.Bir de çok ağladılar yahu, pek bi dramlıydı ama izlettirdi kendisini. 16 bölümden oluşuyor dizi.



10 yorum:

  1. masters sun izlicem işallah yaaa hala aklımdaa, touch your heart not aldııım :) tenk yuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli seyirler o zaman deep :) iyi haftasonları dilerim...

      Sil
  2. Flower of Evil'ın 1. Bölümünü izledim ama sonra kpss çalışmaları hız kazanınca vakit bulamadım. Aklıma gelmişken izleyeyim o halde. Kore dizileri bu aralar bana hitap edemiyor mu nedir... Animelere sardım ben de 🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emeginizin karşılığını alırsınız inşallah ve keyifli seyirler simdiden:) Oluyor öyle bazen.Ben de bir ara sıkı izledim sobra baya seneler ara verdim simdi tekrar bi hız kazandı:) ruh haline göre değişiyor.Animeler güzel ya benimde izlediklerim var ama ben filmleri tercih ediyorum.Blogda paylaştım onları seçme filmler başlığında.Bir tek dizi halinde violet evergarden'ı izledim.O da pek bi etkileyici ve güzeldi.Bölüm sayısı da azdı.Dizi seçerken bölüm sayısı baya etkili faktör bende :)

      Sil
  3. Flower of Evil çok merak ediyorum ama henüz başlayamadım.
    Master's Sun severek izlemiştim ben de :)
    Touch Your Heart için yazdıklarınıza katılıyorum, ortalamanın altında bir diziydi. Çifte yazık ettiler..
    Sonuncu dizinin erkek başrol oyuncusunu beğeniyorum ama dizi dram olunca izlemek istemedim pek açıkçası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyumlu çiftlerin ekmeğini yiyeceğiz diye girişilen işler çoğunlukla iyi olmuyor zaten.Dramlı dizinin oyuncusunu resimden gong yo diye bakıp açmıştım:) tabi ilk görüntü ile olmadığı ortaya çıktı ama resimde ki benzerlik hala enteresan :)

      Sil
  4. 2 tane not aldım sağol bilgi için

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil