8/26/2020

BU GÜNLERDE

 


Birazcık nefeslenip geri döndüm .Geri döndüm ama bloggerı bıraktığım gibi bulamadım.Birazcık tuhaf ve açıkçası bocalıyorum:) Tamam değişim güzel de , bazı şeyleri bozmasak mı acaba, ne dersiniz?

Gittiğim yer (köyüm) uygulamada düşük riskli bölge iken ,20 gün içinde orta riskli bölge konumuna geçerek geride bırakmayı umduğum korona kabuslarını getirir oldu.Bahçe içinde ve  evler arası uzak mesafeler olsada bulunduğumuz yerin yakınlarında ki hanelere kadar korona haberleri ulaşınca ister istemez oldu bu durumlar.O değil de onca korunmaya,mesafeye ve uzak durmaya karşın çevredeki "bizde bir şey yok" rahatlığının kurbanı olduk dönüş yolunda. Oğuzhan Koç'un pizzacı ile kapıda öpüşmesi durumu kadar beklenmedik olmasa da  söz anlatmak her zaman mümkün olmuyor insanlara ne yazık ki. Peki sonuç ne mi oldu? Evimde çekmiş olduğum birkaç günlük halsizlik ve ağrılarımı "yoksaa ?!!! " diye evhamlarla doldurdum.


Korona bu kadar yeter,biraz da ne yaptım ne ettim faslı olsun :)

-Dizi-film hiç izlemedim.Uzun süre müzik bile dinlemedim,bahçe o denli doyurucu geldi ki bir şeyler dinlemek ve izlemek ihtiyacı hiç hissetmedim.Doğayı dinlemek ve izlemek fazlasıyla doyurucuydu.

-Eve uyumak dışında girmedim.

-Köyden pek çıktığım söylenemez,2 kere madem buralara kadar geldik ,popüler yerlerine bi bakalım diye gittik,onda da kalabalığı görünce keşke çıkmasaydık deyip hayıflanarak döndük.

-İştahım acayip açıldı,yine de kilo almadım :) bol bulaşık yıkayarak o dengeyi kurmuş olabilirim farkında olmadan.(not: josephine abla yaptığın amme hizmeti asla unutulmayacaktır,biline)

-Bol foto çekip,kelebek kovaladım.

-Gökyüzünü her daim izledim,en çok da bundan keyif aldım.

-Kitap okurum deyip 1 taneyi zor bitirdim.

-Meyve ağaçlarıyla azıcık işlerimiz oldu,onları hallettik.


Yaklaşık 1,5 aylık ayrılığın ardından ise evime döndüm.Bu günlerde tertip,düzen ve temizlik üzerinde bir döngüde seyrediyorum.Üstüne bir de kore dizileri deviriyorum ,yakında haberdar ederim seni blogcum :)






10 yorum:

  1. hoşgeldin umarım dinlenmişsindir tatilinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum😊 teşekkür ederim. Beden olarak azıcık yorulsam da zihnen ve ruhen onarılmış olarak döndüm, aradığımı buldum :)

      Sil
  2. oh ne güzel olmuş. instada görüyodum. hazar gölündeydin bi ara :) film kitap müzik dizi olmadan doğa içinde hayat ne güzel. blogger yeni arayüzünü daha hiç kullanmadım. kullanmaya başlayanlar, yazının başına foti koymak zor oluyor diyordu. sen öğrendin herhalde amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeap :) her zaman ki gibi kalabalık değildi mekan ama sağ olsunlar,gelen herkes çöpünü bırakmış öyle gitmişti :( oturacak yer bulamadık,ayakta biraz bakınıp ,foto ve video çekip ayrıldık.
      Yeni arayüzü biraz biraz kurcalayıp öğrendim ama henüz kurcalamadığım kısımlar var,işim düşmedi sanırım ondan elim gitmedi daha:) ama tuhaf bir durum,alışacağız artık:)

      Sil
    2. yeni ara yüz ile ilgili öğrendiklerini bir yazı yapsanaa. arkadaşlarımız yazı yazmak ve foto koymak zor diyorlar. bunları annatsanaa. hatta şekilli fotili açıklama bile olabilir. diğer öğrendiklerini, öğrenceklerini de yazarın sonra. hem de herkese faydalı olmuş olursun yaaa :)

      Sil
    3. Açıkçası yayın kısmında ki araçların üzerine fare ile gidildiğine ne olduğunu yazıyor zaten, sistem aynı,şekiller değişik.resim ekleye tıklayınca soruyor yine nereden diye,seçiyorsun,aynı yani :) Blog için genel ayarlamalar kısmına ise henüz bakmış değilim.Bir de çok anlamıyorum bu işlerden, yanlış bir izlenim oluşturup cevap veremeyeceğim sorulara maruz kalırsam ürkütücü olabilir bu :)

      Sil
    4. tımıms yeni arayüzü kullanmaya başladığımda takılırsam sorarım sanaaa :)

      Sil
    5. Hoşgeldiniz :) Ben de eski arayüzü kullananlardanım :) Fotoğraflar, doğa hele ki o kelebek kovalama durumu ne güzel olmuş.. 1,5 ay! Ne büyük şans....

      Sil
    6. Hoşbulduk :)
      Öyle oldu sahiden

      Sil