2/19/2020

DÜMDÜZ MİM




Blog alemi içinde başlayan yeni bir mim var. Adı da dümdüz mim :) Blog sahibi Edishcar mimi başlatan  blogger ve kendisinin mimi de şurada  tık,tık.

Öneri odaklı bir mim hazırlamış.Sorular "hangisini önerirsin ? diyerek son buluyor.

Başlayalım o halde..let's go :)






-3 tane film

zamanda yolculuk yapalım mı biraz :) 

Sen Uyurken - 1995

Birkaç İyi Adam -1992

Çizgi ötesi - 1990


-3 tane kitap

Ana -Maksim Gorki

Bin Muhteşem Güneş - Khaled  Hosseini ( tık,tık )

Göğü Delen Adam -Erich Scheurmann (yakında blogda paylaşacağım )



-3 tane dizi

North & South ( tık,tık ) - 2004

Buffy the vampire slayer  - 1997

Babil -2020 (bizden olsun bi tane de :) ) 



-3 tane şarkı

Hint şarkılarına ne dersiniz? 


Singer : Lata Mangeshkar



Singer : Shreya Ghoshal




Singer : Mohit Chauhan & Alma Feroviç




-Bu güne kadar gittiğin en güzel mekanlardan biri ya da bir kaçı?

Benim için yeşilin ve mavinin olduğu her yer en güzel mekan statüsünde.



-1 youtube kanalı

Ortapia  - Serkan Karaismailoğlu

(+ Bonus )  Murat Soner   :) 



-1 instagram hesabı

instagramda doğa ile alakalı hesapları çoğunlukla takip ediyorum ve çoğu da macro fotoğrafçılar.

-frankcanon_image_in
-ross_gudgeon

vs..





18 yorum:

  1. Serkan Karaismailoğlu okulumuzda bir seminere katılmıştı, o zamandan etkilenmiştim :) Bunun dışında tüm önerileriniz hep ayrı tellerden ve geçmiş, yeni, Hint, Hollywood çok geniş bir yelpazede olmuş ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumu tariflerken "her terden" demiştim :) hakkını verebildiysem ne güzel.Teşekkür ederim.

      Ben de instada önüme reklam olarak düşen paylaşımlardan gördüm ve yaklaşık 1 aydır takip ediyorum.Daha izlemediğim birçok videosu var.

      Sil
  2. ne güzel bir mim olmuş böyle, güzel dizileri ve filmleri ve kitapları not alacağım.

    YanıtlaSil
  3. Keyifli bir mim olmuş kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Merhaba vakti dem 😊 ellerine sağlık , önerilerine bakacağım, hepsi çok kıymetli 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Edischar. Yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Filmler benim de önerebileceğim filmler, dizilerden Babil ve kitaplar da Göğü Delen Adam kitabını okumadım, onun dışında beğendiğim kitaplar. Ben de yapacağım bu mimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babil 5 bölümü geride bıraktı.Şimdilik iyi ama Türk dizilerinin aşağı yukarı 10 bölümden sonra raydan çıkmışlığı oluyor :) Bakalım nasıl ilerleyecek.Önerilerinizi bekliyorum o halde şimdilik:)

      Sil
  6. çizgi ötesi ne filmdi ama aklıma yeniden düşürdüğün için teşekkürler bi ara tekrarlayayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonrasında onun benzerini yapmaya çalıştılar diye hatırlıyorum ,film miydi yoksa dizi miydi orası net değil :) fakat tutmamıştı diye hatırlıyorum. Ben de teşekkür ederim.

      Sil
  7. çizgi ötesi orjinal versiyonu çokzel yaa. yenisi de var ortalama film. göğü delen adam hımmm pekiiii :) buffy ay nefis dizi yaaaa :) şarkılar peki kıpırdak hint şarkılarııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne varsa orijinalde var zati :)

      kıpırdanak hintlerden değil bunlar..ikisi slow sonda ki rocka meyilli :)

      Sil
    2. pikiş dinliycaaam kuuu :)

      Sil
  8. İyiymiş bu dümdüz mim işi ama benim cevaplamakta zorlandığım konular hep bunlar...

    YanıtlaSil