10/18/2019

BAHAR GELDİ ŞEHRİME





İşte tam da böyle oldu her şey.,tıpkı bu cümle gibi...Bahar geldi şehrime !

Cemreler birer birer düşüverdi,yüzünü gösteren güneşe kurumuş dallar çiçeklerle  karşılık verdi.Yeşil otların içinden minicik minicik çiçekler biz de varız deyip en renkli halleriyle ses verdi.O minicik çiçeklere yakından bakılıp  Sübhanallah denildi.Kaç vakittir paylaşım görmeyen hesabım da bu vesile ile duvarını süsleyiverdi...az biraz daha devam etseydi   duvarlarının örümcek bağlaması işten bile değildi :)





Tam böyle moda girdik..de ne oldu?..Mart yaptı yine yapacağını .. kaldığımız yerden üşümeye devam.Neyse ki dallar beyazlı pembeli,göz gördükçe gönül ferahlıyor kasvetli hava durumuna rağmen.O kasvetli halin getirisinden olsa gerek buralara da yol düşmez oldu,düşecek olsa ne yazmalı? diye bir belirsizlik vuku buldu,halbuki Şubat ayı ne güzel şakır şakır yazıyorduk:) Şimdi de yazacak konu olmadığından(belirlenmiş)  muhabbetten dem vurayım dedim..vuruyorum:)



Sevgili blogcum;

Göz-sinüzit eksenli problemlerim artış gösterdiğinden ne kitap okuyabildim ne de oturup doğru düzgün bir film seyredebildim.Daha yeni(ki bu gün olur kendisi) Simyacı 'yı aldım elime. Sağ olsun memleketim doktorları da beni bir oradan bir buraya sürdü..biri aynı rapora bakıp ameliyat lazım olabilir diye yüreğime korkuları salarken diğeri yahu hiçbir şey yok ki bu raporda deyip evimin yolunu tutturdu.Olan hastaneden randevu almak için ecel terleri döken ,sonra o terleri kurutamadan koşturup yeni yeni terler döken bana oldu tabi ki.


Sonracığma  denk geldiğim bir programda (sanırım trt belgesel) çok ilginç bir bilgi ile karşılaştım.Tarihte kullanılan ilk biyolojik silah ve bunun kullanım şekliydi anlatılan.Cengiz Han ,Moğol İmparatoru,vebadan ölmüş adamlarını mancınıklara doldurup,savaştığı tarafın surlarından içeri atmış.Coğrafyada büyük bir veba salgını varmış ve bunun kaynağı bir pire cinsinden başlayıp farelerle devasa bir boyuta gelmiş.Cengiz han da bu negatif durumu kendi için pozitif duruma çevirmiş.Havadan yağmur gibi düşen (it is raining cats and dogs ) vebalı ölüleri gören karşı cephe kaçıp gitmiş oracıktan ve Cengiz han kazanmış. .Konunun kabaca özeti bu işte.Bu durum fazlasıyla merakımı kurcaladığından Cengiz Han ile ilgili bulacağım(zira henüz araştıramadım)  bir belgeseli izleme niyeti ile not ettim bir köşeye.


Punch'a merak saldım da malzemeleri hala getiremedim ya bir araya.Mahmut paşa tarafına atacağım kendimi,başka türlü olmayacak bu..hem yakında yolculuk var aile efradımdan ,alınması gerekenler listesi yapılırken yarım kalan punch sevdamı da yeniden harlayayım diyiyorum.En azından umuyorum:)


 Buralar kelebekleri getirmeyecek ya bu bahar önüme,işte en çok ona üzülüyorum.


Belirlenmiş bir konu içeriği bulup,gelinceye kadar ...sağlıcakla kal


:)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder