9/01/2024

EYLÜL


 


Biraz yağmur biraz gök gürültüsü, bir parça griye boyanmış göğü ile İstanbul hoş geldin dedi Eylül'e günün erken saatlerinde.  Sonrasında yine nemli havayı güneş eşliğinde yapıştırdı yüzümüze...özlemişim :)


Perşembe akşamı dönüş yaptım, birazcık sağı solu toparladım. Ufak alışverişler için çarşıya kısacık uğradım. Her şey aynı ve yerli yerinde iken yine pek bir garip kaldım. Uzun süre sonra eve dönünce bünyede oluşan o tuhaflık hissinin bir tedavisi yok sanırım, mecbur çekilecek  ve sonra bildiğim, hissettiğim gibi olacak her şey :) 


Ersay Üner bildiğim ama uzun vakittir duyup dinlemediğim " Alışırım" sarkısını seslendirmiş. İçinde bulunduğum hissiyat ile çok mu örtüştü nedir ? Pek bi hevesle sardım şarkıya 



Bir de instada önüme düşen bir alıntıya, şöyle ki ;

Most of our minds are drugged with other people's ideas and books, and  as our minds are constantly repeating what someone else said, we have become repeaters and not thinkers - Krishnamurti


Haklı da haksız da desem her şekilde ekmeğine yağ sürmüş olacağım hissini verdi bana sağ olsun :)


6 yorum:

  1. ortam değiştirmek en güzel şey işte arada bir. krişnamurti kitapları çok iyiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle öyle, son zamanlarda bi tık bunalmış olsa da genelde iyi geldi. İlk kez tanıştım bu isim ile alıntı vesile ile, kurcalarım bir ara :)

      Sil
  2. Hoş gelmişsin. Uzun aradan sonra eve dönünce insan bir yabancılık çekiyor gerçekten. :) Eylülle havalar serinledi, yağmur geldi ferahladık ne güzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum, teşekkür ederim ☺️ Bu hissin tekrarlanır oluşunu daha garip buluyorum 😅
      Öyle oldu sahiden, burası da yeni yeni ferahlar olmuş, zamanlamam iyi gibi :)

      Sil
  3. Eylülle beraber dönüşler başladı. Hoş geldiniz.

    YanıtlaSil