12/16/2021

BİRAZ MÜZİK


 


Bu aralar sıkça haşır neşir olduğum şarkılar. 

Dinlemek için üzerlerine tıklamanız yeterli.


 ♬  


Fatoumata Diawara - Wilile

Emel Mathlouthi - Kelmti Horra

Garmarna - Herr Mannelig

Peppina - Mademoiselle

Lauren Coffe - Bang bang ( cover)

Sam Fender - The Dying Light

Antimatter - Fighting for a lost cause

Pinhani ft.Kalben - İyi değilim ben

Suzan Hacıgarip - Yol arkadaşım ( cover)

Edis -Arıyorum


Bu arada, ilk kez Edis'in şarkılarından birini beğenip dinliyorum , ben şok :)

16 yorum:

  1. Emel ve Peppina' nın şarkılarını sevdim. Sözleri de çok güzelmiş. Hiç dinlememiştim daha önce. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel'i Ma Lkit şarkısı ile tanıdım , o şarkı ve oradaki yorum ile çok çok farklı noktaya kydum onu.Hatta sırf ona özel bir içerik bile paylaşmıştım:) o vakit bu vakit dinliyorum.

      Peppina sözleri hüzünlü ama melodisi garip bir canlılık taşıyor,zıtlıkların gücü gibi bir şey:)

      Sil
  2. pinhani ve kalben'in şarkısı güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yargı dizisi vesilesiyle öğrendiğim güzel şarkı :) sanatçıları biliyor olsam da tek tük birkaç şarkısını biliyordum.

      Sil
    2. şşarkı bağımlılık yapıyor. :)

      Sil
    3. kaldırdığınız içerikler için 404 hatasını çözmediyseniz çözmenizi öneririm :)

      Sil
    4. Atacağım hepsine el inşallah:) uygun vakit kolluyorum düzenlemeleri yapmak için:)

      Sil
  3. Emel' in sesini seviyorum. Peppina, Sam Fender, Antimatter burda keşfettiklerim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fender'ı sevgili Mina'dan , animatter' de sevgili kayıp fısıltı'dan öğrenmiştim ben de.Severek dinliyorum şu sıralar.Ben teşekkür ederim:)

      Sil
  4. şarkı listesi, en sevdiğiim, 3 ünü biliyom, diğerlerine bakayıms :) edis mi ayıp ayıp hiç beğenilir miiii hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem ki :) değişik oldu bu sefer ben edis şarkısı:) benim yeğenlerin listesindeydi ama, cok acayip şarkı listesi var onların :)

      Sil
  5. Fotoğraf harika ve Pinhani çok sevdiğim bir grup:)

    YanıtlaSil
  6. Arasında benim de sıklıkla dinlediğim şarkılar var. Diğer önerilerinizi de dinleyeceğim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil