5/13/2020

NELER OLUYOR HAYATTA



Avm'ler açılır açılmaz ,giriş kapısında kuyruğa giren tayfa ! Sen dur bakim az ötede

Ben geldim :)

Küçük bir kaçamak gibi benim ki daha çok,hani şu 65 'lik amca ve teyzelerin ilk sokağa çıkış izinlerinde yaşadığı çoşkulu ama  heves kursakta bırakacak kadar kısa süreli olandan.Bi daha diyeyim;

-ben geldim ! :)

küçük "b" kursak faslına istinaden :)

Her şey iyi ve güzel gidiyordur umarım sevgili blogcum. Yokluğumda geçmiş olsun dileklerini ve  güzel temennilerini ileten

Sevgili

sessizkaldim.blogspot.com
morduslerkitapligi.com
birkalemyazar.blogspot.com
sadevederin.blogspot.com  ' a

çok teşekkür ederim.Geç dönüş yapabildiğim için de özür dilerim.

Birazcık ara dedim ama bu arada ne yaptım,ne ettime gelince benim göz ağrılarım göz ağrısı değilmiş dediydi doktor :) Ben ısrarla ağrıyor ,okuyup izleyemiyor hatta bakamıyor bile dediysem de doktor hiç oralı değil:)

Dur ama  bi,  göz detoksu yapacağım önce demiştim ya ,ondan başlayayım






Bir şeyler okuyabilmem zaten mümkün değildi,kitaplar tozlandı raflarda.Sonra internetten film-dizi izlemeyeceğim dedim , o da okey.İnternet kaynaklı telefon da kullanmayacağım dedim.İşte o zurnanın son deliği hiç öyle bilindiği gibi değilmiş.Yer yer twitter ,biraz fazla yerde instagramdan alıp kurtaramadım ya kendimi.Kediyi merak öldürür misali,benim bu alanlarda ki merak da yer yer zorladı beni.Balkonumda açan çiçekleri paylaşıp çıkacağım derken ,ekranıma düşenleri ve ilgili içerikleri baya kurcalar buldum kendimi.Neyse ki takip ettiğim hesapların sayısı az,yarısından fazlası da yattıkları kış uykusundan henüz uyanamadıkları için ekrana düşen paylaşımlar azdı:) Diğeri de zaten memlekette ne olup bitiyor mevzusunun döndüğü yer,ister istemez buluyorum kendimi.Kısacası benim detoks yaralı dostlar,ilişmeyin fazla yavrucağa:)

Sadece iki film izledim tv'den ,o da benim cimcimeler vesilesi ile.Biz uzun süredir evde,kardeşim uzun süredir kendi evinde,dışarı ile ilişki yok biz niye  ayrıyız deyip geldik bir araya.Biz bir araya gelince de curcuna başladı zaten:) Yeğenlerim ve ben pek bi severek ve eğlenerek,ailenin kalan üyeleri de bize mahkum olarak Neşeli Ayakalar ve Leylekler'i izledik.Neşeli ayakları biliyordum,kuzularım yeni tanıştı.Leylekler ile hepimiz ilk kez tanıştık ve kalbimiz ile gülücüklerimizi bıraktık.İzlemeyen varsa,hazır çocuklara sokağa çıkma yasağı var,oturup izleyin derim,Çok seveceklerine bahse girerim:)

Yasak demişken , benim 4 yaşında ki kuzum sokak kedisini ve yanında olan bir iki küçük kaçak çocuğu görünce kollarını bağlayıp,dudağını büzüştürüp "ben niye çıkamıyom" diye trip atmışlığı var ki, o trip bal kaymak niyetine yenir. :)


Sözün özü bu benim yarı uygulamalı programım tam sonuç vermedi.Kaldı ki yaklaşık 4 gün sıkı uyguladığım zaman göz ağrılarım geçer gibi oluyor,birkaç dakika bir şey okumaya ya da izlemeye niyetlensem ,o ağrılar sanki hiç azalmamış,hafiflememiş gibi geri geliyordu.Pusuda bekleyen çakal misali:) İşte bundan sebep doktora göründüm ,tüm şikayetelerimi uzun uzun anlattım ve sonuç gözler sağlam:) "Ama nasıl " diye uzun girizgahlar ile tekrar dert yanmaya başladım..cııkkkk..doktor sabit fikirli:) Migren vs durumuna bağladı,olabilir diye.iyi de migren şiddetli baş ağrısı yapar diye biliyorum,ben de göz çevresi ve göz,bir de elmacık kemikleri..Bazen oturup parmak uçlarımla elmacık kemiklerime baskı uyguluyorum ağrı yüzünden.KBB 'a da görünmüştüm,sinüzit vs..yok onda da bir şey.Velhasıl dinlendirici minvalinde ,ışık hassasiyetine duyarlı camdan , bir gözlük verip yolladı beni evime doktor.Biraz da gözlük deneyelim bakalım.Migren ihtimali için bayram sonrası yol tutarım muhtemelen.

Tabi bayram sonrası için tez vakit kapanmış giriş-çıkışların açılmasını dört gözle bekleme gibi bir durum mevzubahis:) Evde duvarları saymak yerine ,köyde bahçenin içinde ki ot ve ağaçları saymak daha cazip bir fikir.Kısmet.Bu durum gerçekleşirse benim sosyal medya  bağımlığı tamamen ortadan kalkar zira köy sıfır internet:) Sınırlı interneti harcamak büyük bir hesap kitap işi oluyor:) Kelebek ve çiçeklerin peşine düşerim bol bol:) güzel olur.

3 şarkı da baya çaldı ben de bu arada.(dinlemek için üzerlerine tık ,tık )

NOORA NOOR - Forget what ı said

IYEOKA - simply falling

POMME -ceux qui revent












Efendim,ramazan ayının 2/3 geride kaldı.Rabbim tuttuğumuz oruçları kabul etsin inşallah.Tutmak isteyen ,dileyen ama  çeşitli sebeplerle oruca başlayamayanlara da en kısa sürede tutabilme azmi nasip etsin rabbim.Gerçek manada bayram edenlerden oluruz inşallah.Yeniden görüşünceye kadar...

Hoşça kal Blogcum





4 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir cümle gerçek manada bayram edebilmek. Umarım öyle oluruz.rahatsizliginiz için geçmiş olsun.yine ara ara uğrayın çok boş kalmasın buralar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Gayret etmeyi düşünüyorum ama bakalım :)

      Sevgiler

      Sil
  2. heeeeey çok tatlı anlatmışsın, yeşilçam filmi gibiydi, yeğenler filan, sonra da köye, hadi işallah, geçmiş olsuun, leylekler de neşeli ayaklar da biricik hıhım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Çok bi ciciler, evet..mutlu bayramlar...

      Sil