4/16/2020

30 GÜN ŞARKI MEYDAN OKUMA





Blog aleminde devam eden güzel bir şarkı meydan okuma süreci var.Bir vakittir devam ediyor ve ilginç,farklı müzikler keşfediyorum böylece.Meydan okumayı başlatan blogger Öneri Makinesi ve meydan okumayı başlattığı link şurada tık,tık. Ben meydan okumayı tam anlamıyla yerine getiremeyeceğim fakat bazı başlıklara yanıt bulan seçimlerim var elbet.Benim bu yarım meydan okuma girişimim de her telden müzik türüne dalış yaptım :) Bu kadar ayrı tellerden çalan bir liste var mı bilmiyorum ama şahsım,bizzat ,kendim sabit bir telde durabilmeyi pek beceremedim zaten.Beğeni kıstaslarımda da haliyle bu sabit olamama hali var:)

Başlayalım mı ?




Seni tarif eden bir şarkı -Ezgi'nin Günlüğü,eksik bir şey mi var


***


Bu ay keşfettiğin şarkı -Tame Impala, new person ,same old mistakes



***


Tüm sözlerini bildiğin bir şarkı - çok ki :) seçeyim birini o vakit

Ender Balkır, hüseynikten çıktım şeher yoluna


***



Aşk hakkında bir şarkı - Grup Abdal  , Kirpiğin kaşına değdiği zaman




***



Birinin bilmene vesile olduğu bir şarkı- Retrobüs,platonik vecihi



***



Film soundtrackinden bir şarkı -Requiem  for a dream




***



Farklı dilde bir şarkı - arijit singh ,channa mereya





***



Şu an nasıl hissettiğini tarif eden bir şarkı -Sertap Erener, bir çaresi bulunur



***


Dinlediğin son şarkı- Goblin'in etkisinden çıkamadım henüz.Gün aşırı dizinin ost lerini dinliyorum.







***


Bizle paylaşmak istediğin bir şarkı ; buraya daha önceden yapmış olduğum müzikli bir mimi bırakıyorum, bir tık alırım yazının üzerine  cebimde ki müzik :) 



***



iyi bir zevkin olduğunu kanıtlayan şarkı-Vois sur ton chemin





Keyifli dinlemeler !..




9 yorum:

  1. En baştakine bastım, dinliyorum :) Ne güzeldir "Ezgi'nin Günlüğü"nü dinlemek :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş,dinlendirici ve duygu aktarımını güzel yapanlardan ezgi'nin günlüğü..sevgiler benden de size :)

      Sil
  2. Dinledim birkaçını hemen. Keyifli bir paylaşım olmuş...

    YanıtlaSil
  3. Zaman istiyor biraz , evet :)

    Bir dizi hem konusu hem oyunculukları hem de müzikleri ile bu kadar iyi olsun ,zor iş ve zoru başarmışlar:)

    YanıtlaSil
  4. ender abdal retrobüs, üç şey buldum saooool yeni şarkıcılar şarkılar öğrenmek en sevdiğiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Grup abdal'ı türküyü yumuşak bir tonda söylediği için seçtim,grubu iyi bilmiyorum :) Söylenilen türlü ise aşkı tarifleyen en özel türkülerden biri.

      Ender balkır harput türkülerini müthiş yorumlamış ama çoğunluk çukur dizisinde soylenilen türküler yüzünden tanıdı:) Benim ekkediğim de meşhur harput türkülerinden.

      Retrobüs ile ben de yeni tanış oldum.Eski bilindik ezgileri çok hoş yorunlamışlığı var.misal hasretinden yandı gönlüm

      Seversin umarım deep yeni tanış olacaklarını

      Sil
  5. Bu meydan okumayı yeni yaptım ben de :)
    Goblin ve Sertab Erener dışındakiler bilmiyordum ama bu aralar farklılık arıyordum, bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşunuza gider umarım..ben de bi uğrayayım size o halde :)

      Sil