2/07/2020

KORO ( LES CHORİSTES) - FİLM



FİLMİN KONUSU;


2004 Fransa yapımı müzikal dramatik film


M.Clement Mathiue adında ki bir öğretmen ,sorunlu erkek çocukları için yatılı eğitim veren bir okulda ( Fond de I'Etang -Suyun Dibi) göreve başlar.Okul müdürü sert,felsefesi ise aksiyon-reaksiyon olan biri.Çocukları bu şekilde disipline edeceğini düşünmekte ,Mathiue ise bunun sonuç vermeyeceğine ve doğru olmadığına inanmakta.O da haylaz bulduğu bu çocuklar için
kendi yolu olan müziği kullanmaya karar verir ve bir koro oluşturur. Ayrıca , daha önce kimsenin duymadığı bestelerini ve yapacağı yeni bestelerini seslendirecek bir korodur artık bu.





FİLM HAKKINDA;

TRT 2  de alt yazılı olarak denk geldiğim ve başlarını kaçırmış olduğum film.Pek bi beğenince  tamamladım elbette.Türkçe seslendirmesi  de mevcut ve  o da gayet iyi ama yine de alt yazılı tercihim:)


Öğretmen-Öğrenci- Eğitim üçgeninde ders veren ,olması ve olmaması gerekenler üzerine kurulmuş güzel bir hikaye  .Duru ,temiz ve güzel sesler ,bir o kadar güzel şarkıları seslendirmekte.Mutluluk hissi veren tuhaf bir yanı var filmin :)


Söylenecek pek bir şey yok aslında..izleyin ve izlettirin bu filmi.Ailecek izlenebilir :)





Burada da filmde ki şarkılardan biri var.Keyifli dinlemeler....







8 yorum:

  1. Bilgilendirmeler için çok teşekkür ederim. Uzun zamandır blog aleminden uzak kaldım ve arkadaşlarımın çalışmalarına göz atma imkanım olmadı. Bundan böyle eskiden olduğu gibi aranızda olmayı istiyorum. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  2. Koro şarkılarını severim.Değişik duygular yaratıyor.Tavsiyeye teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. hıhım tatliş filiiim :)

    YanıtlaSil