10/18/2019

SORU-CEVAP (MİM)








Bu mim işine alışıyor olabilirim,emin değilim:)

 camdandusler.blogspot.com  dan bir mim ile geldim yine.



1-SİHİRLİ DEĞNEK ELİNDE..İLK OLARAK NE YAPMAK İSTERDİN?

*açık ve net..o değneği alır kırardım:)

eşitlik ilkesini gözetmediği ,adalet duygusuna zarar verdiği için.Biri çalışıp didinecek güç bela yetinecek,diğeri sihirli değneği sallayıp köfte yiyecek,olmaz öyle şey,kötü yola teşvik bu...hem insanoğlu bu nihayetinde belli olmaz..Frodo Baggins gibi iyi niyetle adamı yola çıkartır,sonra bildiği yoldan saptırır,zavallı  Sam'lerin başına bela olur.






2-HANGİ ÇİZGİ FİLM KARAKTERİ OLMAK İSTERSİN?

*Benim zamanımın çizgi filmleri müthişti yaa,zor yerden geldi bu soru :)


Şirinler olabilir..şirinlerden herhangi biri...hem kendileri şirindi hem yaşadıkları yer şirindi :)




3-GEÇMİŞİ DEĞİŞTİRME İMKANIN OLSAYDI NEYİ DEĞİŞTİRMEK İSTERDİN?


*Keşkelerle dolu hep insan ömrü.Şunu yapmasaydım,bunu etmeseydim daha güzel olurdu diye düğümleri körleştiriyor zihninde .İyi ama ya o hayal ettiği gibi "iyi" gerçekten olur muydu?

Her şeyden öte tüm o keşkelerle bugününe erişmişken ,karakteri,fikir dünyası şekillenmiş,bugünkü kişi olmuş iken ,değiştirilen geçmiş onu yine bugünkü kendisi yapar mıydı?

Hal bu olunca geçmişi değiştirme imkanım olsaydı değiştirmezdim hiçbir şeyi.İçinde bulunduğum anı değiştirme,geleceği inşa etme gayreti içinde olmayı tercih ederim.

Şemsi Tebrizi'nin dediği gibi;

"Düzenim bozulur,hayatımın altı üstüne gelir diye endişe etme.Nereden bilebilirsin hayatının altının,üstünden daha iyi olmayacağını"





4-TARİHTE HANGİ ZAMANDA  HANGİ OLAYIN İÇİNDE OLMAK İSTERSİN?

*Fatih,Kanuni zamanları şahane olurdu ama kelle gider korkusuyla yanaşamazdım muhtemelen:)

O yüzden kendimle ilgili bir zamanda olmak isterdim.Annemin hastanede beni kucağına aldığı ilk zaman ve babam ile tanıştığım ilk an,o hastanenin bir yerlerinde onlar ile bir şekilde karşılaşmak isterdim.Evin ilk çocuğuyum.Anne ve babamın şaşkınlık ve heyecanlarına tanıklık etmek güzel olurdu:)




5-GÖRÜNMEZ OLMAK MI YOKSA İNSANLARIN DÜŞÜNCELERİNİ OKUMAK MI?

*Düşünce okumak

İnsan yer yer görünmez olmayı becerebiliyor zaten,ya kendi isteğiyle ya da kendi dışında olmayan etmenler sebebiyle ama düşünce okuma kabiliyeti henüz tezahür edemedi:) Bir de her yüze güleni dost sanma ,kendim gibi görme gibi bir yanım var,iyi mi yoksa kötü mü karar veremediğim.Bu alana bir miktar destek iyi olurdu




6-BİR ÜNLÜ İLE TANIŞACAKSIN,KİM OLMASINI İSTERSİN?


*hımmmm...böyle bir istek benimle hiç uyuşmuyor:) ama illa biri olacak denilirse Mehmet Akif Ersoy olabilirdi ama bu daha çok hangi zaman hangi olay içinde olmak istersin sorusuna yakın durdu..yaşayanlar için de Adele olabilirdi sırf ingilizceme katkısı olsun diye,hem şarkıları da oldukça güzel.Evet ,ingilizce ile başım dertte:)





7-EĞER İNSAN OLMASAYDIN NE OLMAK İSTERDİN?


* Kelebek





Mimi dileyen herkes yapabilir,"ben de yaptım" diye küçük bir not bırakırsanız bir çayınızı içmeye uğrarım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder