10/19/2019

ALTI ÇİZİLİ SATIRLAR (MİM)





Şubat ayı için olan meydan okuma ile geldim yine.Bugünün konusu şöyle ;

8.gün- Kolaya kaçıyorum,yazıyı sen yazmak zorunda değilsin. Bırakta bizim için seçtiğin 3 alıntıyı okuyalım bugün


Birkaç senedir adeta mottom olan ,Şems-i Tebrizi'nin alıntısı ile başlayayım o vakit:)




  • Düzenim bozulur,hayatımın altı üstüne gelir diye endişe etme.Nereden bilebilirsin hayatının altının,üstünden daha iyi olmayacağını


***


Şiirleri ve sözleri benim için farklı bir yerde duran ,herbir cümlesiyle farklı ufuklar açan  Halil Cibran'ın en sevdiklerimden biri;

  • Eğer kış; "baharı içimde saklıyorum" deseydi,ona kim inanırdı


***


Son olarak Stefan Zweig'in Satranç kitabından bir alıntı ile bitiriyorum mimi:) 

  • Fakat kitapla  birlikte cehennemime geri döndüğüm  an,ne andı ! Sonunda yalnızdım ve artık asla yalnız olmayacaktım




Bu meydan okumaya katılan blogların sıralı listesine şuradan (tıkla!) ulaşabilir,ve neler yazılıp çiziliyor okuyabilirsiniz :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder